טיול נשים לסרי לנקה

מסע נשי בין חופים אקזוטיים, טבע עוצמתי ותרבות צבעונית

15.1.2025 – 4.1.2025

THEME-P

"הדמעה של הודו“ – כך מכונה האי סרי לנקה המצוי מדרום לתת היבשת ההודית בליבו של האוקינוס ההודי וידוע גם כ"ארץ התבלינים". כאן תוכלנה למצוא את כל האטרקציות של המזרח באי קטן אחד: חופי ים משופעים בעצי קוקוס, מקדשים עתיקים, נופים טרופיים ושדות אורז, וערים קטנות פסטורליות הבנויות בסגנון אנגלי על גדות אגמים. בכל פינה בסרי לנקה תגלו הרפתקה חדשה: טיול רגלי בין גבעות ציוריות, טעימה מתה משובח במטעים ירוקים, צלילה בים מלא חיים, או מפגש מרגש עם תרבות אותנטית.

נקודות שיא בטיול:

בית היתומים לפילים בפינוואלה
מקדש מערת דמבולה
מבצר הסלע בסיגיריה
סדנאות בישול
ספארי ג'יפים של הפארק הלאומי מינרייה
ספארי ג'יפים בפארק הלאומי הורטון פליינס
נסיעה ברכבת מקומית
שייט בסירה בנהר מאדו
מדגרת צבים בקוסגודה
מופע מחול תרבותי

לוח טיסות:

החברה המטיסה: Dubay fly – דרך דובאי

Economy Meal 20kg 05:15 AM

16:20 PM
00:10

10:20 AM
04-Jan-2025

04-Jan-2025
FZ-1808

FZ-0549
DXB

CMB
TLV

DXB
Economy Meal 20kg 05:30 AM

11:35 AM >
01:55 AM

09:45 AM
015-Jan -2025

15-Jan -2025
FZ-0570

FZ-1211
DXB

TLV
CMB

DXB

תוכנית הטיול:

יום 1  – שבת, 4/1/25 –  הגעה לנגומבו

ניפגש בשדה התעופה ונצא בטיסה מנמל התעופה בן גוריון )דרך יעד ביניים( לקולומבו, בירת סרי לנקה. נחיתה לקראת הערב והעברה צפונה לעיירת ה דייג נגומבו, שם נבלה את הלילה.משם נמשיך לעיירה בורובץ', עיירת סקי גבוהה למרגלות פסגת מוסולה, נשקיף על מדרונות הרי רילה על נופים אלפיניים של עצי אורן ונמשיך בנסיעה אל העיירה ספרבה באניה, שם נלון.

יום 2  –  ראשון, 5/1/25 נגומבו – פינאוואלה – דמבולה

אחת האטרקציות המיוחדות בכפר הדייגים הזה היא להגיע לעת הדיג המוקדמת, עוד לפני ארוחת הבוקר. נשכים ונצא אל חוף הדייגים של נגומבו בלגונה היפה, נצפה בדייגים ששבו מהים עם שלל של דגים, נבקר בשוק הדגים התוסס . נחזור למלון לארוחת הבוקר ומשם נתארגן לנסיעה ל דמבולה. בדרך נעבור בפינוואלה, מקלט מחיה לפילים יתומים. נמשיך לדמבולה, העברה למלון לארוחת ערב ומנוחה.את היום אנו נקדיש לאחד ממסלולי הטבע הפופולאריים והיפים – "שבעת האגמים", העובר בין שבעה אגמים יפיפיים ומרשימים בהרי הרילה, רכס הרים אלפיני משובץ אגמי תכלת קטנטנים בלב הבלקן. חגיגה של טבע ונופים בתוליים. המסלול עובר בנקודות תצפית מרהיבות, על האגמים ועל הרכס. המסלול בעיקרו לא מתיש במיוחד אך ארוך. הטיול עצמו יכול לקחת 5-6 שעות, בהליכה מתונה המתאימה לקצב של הקבוצה. (העליה למסלול באמצעות רכבל). מי שלא תרצה לצאת למסלול הטיול תוכל להתפנק לה במלון הספא הנהדר, ליהנות מטיפולים ייחודיים שהמלון מציע ומזמן אישי של שקט ורוגע.

יום 3  –  שני, 6/1/25 – דמבולה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא למבצר הסלע של סיגיריה, "מבצר השמיים". אחד האתרים היפים והמפורסמים בסרי לנקה. המבצר המלכותי של סיגירייה בנוי בראש סלע ענק שניצב בודד בסביבתו ועליו מצוירות סצנות ארוטיות של הנערות השמימיות (טיפוס של כשעתיים-שלוש). משם נמשיך לטיול באזור הכפר – Hiriwadunna. ניסע בעגלת שוורים מסורתית דרך מטע בננות ונשוט בסירה מסורתית לביקור במטע של צמח הצ'נה. תהיה לנו הזדמנות לתקשר עם תושבי המקום ולהכיר את החקלאות המקומית ובישול. בתום הביקור נמשיך אל פארק מינארייה, לספארי ג'יפים, שם נמצא הריכוז הגדול ביותר בעולם של פילים אסייאתים נצפה תוך כדי נסיעת ספארי בעדרי פילים, העוברים דרך היערות ובאים ליהנות ממימי האגם.
בתום הביקור נשוב למלון.

יום 4  – שלישי, 7/1/25 – דמבולה – קאנדי

לאחר ארוחת הבוקר נתחיל את היום במקדשי המערה של דאמבולה שהינו קומפלקס המורכב מחמש מערות המקושטות במאות פסלי בודהה וציורי הקיר מרשימים. נמשיך בנסיעה לכיוון העיר קאנדי ונעצור בגן תבלינים כדי ללמוד על תבלינים שונים, עשבי תיבול ושמנים מיוחדים הגדלים באי. משם נמשיך לעוד חוויה, שיעור בישול והיכרות עם מאכלים מקומיים שלאחריה ניסוב סביב השולחן לארוחת צהרים. ניפרד מהמארחים ונמשיך בנסיעה לקאנדי. נעצור לביקור מרשים במקדש השן. נסיים את היום במופע פולקלור מקומי על גדות האגם, ובערב נגיע לבית המלון לארוחת ערב.

יום 5  – רביעי, 8/1/25 – קאנדי – נווארה אליה

נתחיל את הבוקר בביקור בסטודיו מסורתי לייצור בגדי משי ונתנסה בלבוש סארי מסורתי.
משם נמשיך לפארדנייה (Peradeniya (לביקור בגנים הבוטניים. גנים אלו הם הגנים הראשונים שנבנו למטרת הנאה על ידי המלך סינהאלה. הגנים שהורחבו על ידי הבריטים, פרושים על פני שטח נרחב ובהם זנים מדהימים של עצים, צמחים ופרחים מסוגים שונים ומגוונים. משם נמשיך לחוויה מקומית והכרות עם הריקוד המסורתי. נבקר בבית ספר לריקוד הממוקם במקדש שבאחד הכפרים, נשוחח עם הרקדניות המקומיות וננסה להתחקות אחר שיטת הריקוד שלהן. רקדניות ומתופפות ילוו את הקבוצה עם הסברים, וידגימו תנועות ריקוד. במהלך הביקור נהנה מכיבוד מקומי. בהמשך הדרך נעצור לביקור במפעל תה מקומי כולל טעימות, משם נמשיך לנוווארה אליה, זוהי "אנגליה הקטנה", מקום שעדיין משמר תחושה קולוניאלית וידועה במרבדי מטעי התה החובקים את העיירה.

יום 6 – חמישי, 9/1/25 – נווארה אליה – אלה

הבוקר נשכים קום, ונצא למישורי הורטון הממוקמים בגובה של 2,134 מטרים – אזור יפיפה.
נצא להליכה במסלול של כ9- ק"מ )מסלול בדרגת קושי קלה, שביל מסודר ללא עליות וירידות( למקום הנחשב בסרי לנקה "סוף העולם", הודות למצוק הנופל בחדות ודרמתיות לעומק של 1,300 מטרים. האזור מאכלס סוגים רבים של בעלי חיים וצמחייה ייחודיים. בתום הביקור נצא בנסיעה לתחנת הרכבת ונהנה מנסיעה עוצרת נשימה למול נופי הוד מרשימים בדרכינו אל העיירה אלה. נצא לטייל בר חוב הראשי המנוקד בחנויות מקומיות ומסעדות.
נחתום את היום בארוחת ערב בבית המלון.

יום 7 – שישי, 10/1/25 – אלה

יום זה יוקדש כולו לעיירה הציורית אלה. נתחיל את היום במסלול הליכה של כשעתיים אל 00פסגת ההר, מהפסגה נשקף נוף מרהיב ביופיו של כל דרום סרילנקה והחופים. משם נמשיך לגשר תשעת הקשתות, וממנו למפלי הרוואנה השוצפים והנופלים מגובה 11 מטר. נעצור לארוחת צהרים וניהנה מיום רגוע בעיירה ציורית זו. בערב נתכנס בלבן ונקבל יחד את השבת.

יום 8 – שבת, 11/1/25 – אלה – גלה – ווליגאמה

לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה לאורך החופים הדרומיים של סרילנקה אל העיר גול (Galle). עיר פורטוגזית עתיקה, שנבנתה על ידי הכובשים הפורטוגלים במאה ה 16 לספירה, ומשמשת דוגמא מצוינת לסגנון הבנייה המיוחד של הכובשים האירופאים בדרום מזרח אסיה, ששילבו אדריכלות אירופאית עם נגיעות של אדריכלות מקומית. מה שהביא אותה להיות מוכרת ע"י אונסקו. בתום הסיור בעיר הקולוניאלית נבקר גם בכפר הדייגים הידוע בשל שיטת הדייג הייחודית שלהם ע"ג כלונסאות. נגיע אל המלון באחת מערי החוף.
בשעות הערביים לזמן השקיעה היפה.

יום 9 – ראשון, 12/1/25 – ווליגאמה

הבוקר נתנסה בשיעור יוגה מקומי ונפתח את היום בהודיה. בהמשך הבוקר נצא לשיט קסום בבלפיטיה, על נהר "מאדו". לצידי הנהר כפרים קטנים, יערות טרופיים, לגונות ועוד. במהלך השיט נוכל לצפות בציפורים רבות, לטאות כוח, יערות מנגרובים ועוד. בסיום השיט נחזור לריזורט לרוגע וזמן אישי. בערב נתכנס למפגש נשי.

יום 10 – שני, 13/1/25 – ווליגמה

יום טיול לחוף אונווטונה שהיא אחת מעיירות החוף הפופולריות והמיוחדות ביותר בדרום האי, נהנה מחופים לבנים ורגועים בהם נוכל לטעום ממבחר פי רות טרופיים בעת רביצה תחת השמש. שאר היום יום חופשי למנוחה, קריאת ספר ובערב נתכנס במעגל נשים לשיח חברתי לקראת סיום טיול .

יום 11 – שלישי, 14/1/25 ווליגאמה -קולומבו

לאחר ארוחת הבוקר, ניפרד מהחופים לטובת נסיעה אל קולומבו. בדרך נבקר במוזיאון המסיכות המגולפות מעץ ובקוסגודה, חוף הצבים, במדגרת צבי ים. בסיום נצא לקולומבו ובהגעה נצא לסיור קצר בעיר.  נועבר למלון לארוחת ערב חגיגית לסיום הטיול, להתרעננות ומנוחה קלה בטרם העברה אל שדה התעופה.

יום 12 – רביעי, 15/1/25 – חזרה לארץ

טיסה חזרה לארץ

עלות הטיול:

4,250$

מחיר למטיילת בחדר זוגי בקבוצה של 16

תוספת על חדר סינגל: 750$

Boats on a Tropical Beach, Mirissa, South Sri Lanka

רשימת מלונות ברמת תיירות טובה או דומה להם ברמה:

LocationHotelMeal
Plany
Room
Type
No. of
Nights
NegomboArie LagoonHBDeluxe1 Night
DambullaSigirya villageHBDeluxe2 Night
KandyHOTEL TOPAZ KANDYHBDeluxe1 Night
EliyaGalway HeightsHBDeluxe1 Night
EllaMOI Ella by DBIHBDeluxe1 Night
WeligamaCinamon bay bentotaHBStandard
Villa
3 Night
NegomboSasha Transit HotelRoom
Only
StandardDay use
only

***Radisson Jodhpur is a pure vegetarian hotel.

מה כלול ?
• טיסות ע"פ המצוין
• מדריכה ישראלית מטעם "עולם נסתר" + מלוות הקבוצה – אירה כהן מ"טיוליידי".
• מדריך מקומי דובר אנגלית לאורך כל הסיור .
• ארוחות על בסיס חצי פנסיון בבתי המלון .
• דמי כניסה לכל המקומות הנ"ל.
• תשר לצוות המקומי.
מעגלי שיח בהנחיה ופעילות חברתית מגבשת.
• כרטיסי רכבת (מחלקה 1/2 – בכפוף לזמינות – ללא החזר)

לא כלול
• ארוחות צהרים
• עלות משקאות.
• כל הוצאה בעלת אופי אישי.
• כל הוצאה אחרת שלא צוינה לעיל.
• תשר למדריכה הישראלית
• כל תוספות החובה לחדר

מה חשוב שתדעי?
תרופות וחיסונים – יש לפנות למרפאות המטיילים הסמוכות למקום מגוריכם או ללשכות
הבריאות. משום שאינני גוף רפואי איני מוסמכת לתת מידע בנושא זה.
יש להעביר צילום דרכון ברור במייל או בוואצאפ – הדרכון צריך להיות בתוקף כחצי שנה
קדימה לפני החזרה מהטיול ועם שלושה דפים ריקים לפחות.
דרגת קושי: ההליכות מתונות, בדרגת קושי סבירה ומותאמות למזג האוויר בתקופה זאת,
נדרש כושר גופני סביר ללא מגבלות הליכה. לקראת היציאה למסע ייערך מפגש היכרות והכנה ובו יועברו כל ההנחיות המ פורטות לגבי ציוד ואריזה.
התוכנית הינה עקרונית ונעשה כל שביכולתנו להבטיח את הצלחת המסע והביקור ביעדים כמפורט לעיל. סדר הביקור באתרים לא מחייב ונתון לשינוי בהתאם לשיקול דעתה של המדריכה הישראלית והמדריך המקומי, במידה ואתר מסוים יהיה סגור במהלך הטיול – אנו נדאג לביקור באתר אחר.
המסלול נתון לשינויים, בסמכות ועל פי החלטות אחראית הקבוצה והמדריכה, אשר יהיו רשאים להתאימו לתנאים ולנסיבות שנוצרו בשטח.

קיום המסע מותנה בהרשמה של מינימום 15 נוסעות ובתנאי מזג האוויר המאפשרים את
קיומו.
הושבה בטיסות – מדיניות חברות התעופה היא לא לאפשר הושבה מראש בטיסות קבוצתיות
ולכן לא נוכל להתחייב מראש למקום הושבה.

תנאי תשלום:
תהליך התשלום יוסדר מול חברת "עולם נסתר".

מדיניות ביטולים:
• עד ל 14 ימים ממועד ההזמנה בהתאם לחוק הגנת הצרכן
• עד ל 61 ימי עבודה – טרם ההזמנה $250 לאדם
• בין 45 ל 60 ימי עבודה – 25% ממחיר הטיול
• בין 44 ל 21 ימי עבודה – טרם היציאה 50% ממחיר הטיול
• 20 ימים או פחות טרם היציאה – דמי ביטול מלאים.

כללי:

• יש להבהיר להדגיש ולציין שכל מחדל הקשור בחברת תעופה כלשהי אינו מהווה עילה לתביעה כנגד אירה כהן – "טיוליידי" יוזמת ומארגנת הטיול, והאחריות כולה תהיה על חברת התעופה וכי אירה כהן פטורה מכל פיצוי בגין שינוי/מחדל כזה. עם זאת מארגנת הטיול, אירה כהן, תעשה כל שביכולתה כדי לתת מענה או פתרון לשינויים שיצוצו בשטח, מתוך אחריות ורצון להוציא לפועל את התוכנית על הצד הטוב ביותר .
• כשבוע לפני מועד הטיול תיערך פגישת היכרות והכנה לטיול.
• באחריות כל מטיילת נושא הביטוח האישי ע"פ הצרכים שלה.
• התוכנית כפופה לשינויים בלוח הזמנים בהתאם לתנאי השטח, מזג האוויר וכד'.

  לצד התוכנית המפורטת הרצ"ב – מצורף הסכם התקשרות, יש לקרוא אותו היטב לחתום עליו .

הטיול הבא שלך מתחיל עכשיו! צרי איתי קשר – 050-6968481

דילוג לתוכן