בולגריה – "להתאהב בפנינת בלקן"

טיול נשים של מסלולי טבע ברכסי הרים, עיירות ספא ושיח נשי מעורר

12-18 באוגוסט, 2024

בואי להתאהב בבולגריה – מדינה שתקסים אותך בשקט, בצניעות, בנופים פסטוראליים ובטבע אינסופי ורחב ידיים שיקיף אותך מכל עבר. גם המטבח הבולגרי מזמן לנו מפגש עם קולינריה מקומית נהדרת שמבוססת על חומרי גלם משובחים ועונתיים, ומצטיין בטעמו המשובח.

בולגריה - רילה

הטיול בדגש על הליכות במסלולי טבע, כפרים עתיקים, רכסי הרים ואגמים ועל הזדמנות לקחת פסק זמן לעצמך, להתענג על ספא טיפולי-בריאותי במתחמי אירוח מפנקים. המסע הנשי שלנו עובר בכפרים פסטורליים, מנזרים וכנסיות, יערות עבותים והרים יפהפיים.
בדרך נגלה את אופיים המיוחד של הבולגרים, שלא מיהרו לקפוץ על עגלת הקפיטליזם המערבי. נצא בקבוצה קטנה (15-20 משתתפות), למסע אל ארץ לא נודעת ופחות מתוירת, ונגלה בה שבילים לאהבה לעצמנו, לפסגות שחבויות בכל אחת, ולטבע הפראי שאנו כמהות לגלות בתוכנו.

טיסות בחברת אל על

שעת יציאה 07:15 שעת נחיתה 09:55
יום ראשון 18.8.2024 – LY558

שעת יציאה 00:20 שעת נחיתה 02:50 (בלילה בין ראשון לשני)

טיסות סדירות כוללות מזוודה עד 20 ק"ג

מי אנחנו?

אירה כהן – מ"טיוליידי", מנחת סדנאות כתיבה להתפתחות אישית ומארגנת טיולי נשים בארץ ובחו"ל.
בין המסעות שלי: קוסטה ריקה, גואטמלה, צפון יוון, איטליה, מונטנגרו, ירדן, קורפו. לטיולים שלי את יכולה לבוא עם חברה או לבד, את תמיד תרגישי שקולך נשמע, שאני רואה אותך, ושאת מיוחדת.

נעמי כפיר – מדריכת טיולים לארצות הבלקן, יפן ואיטליה. אוהבת טבע ואנשים. מדגישה בטיול את החוויה הכוללת לכל החושים; לאוכל, למוזיקה, למנהגים המקומיים, לשווקים, לפולקלור, ולפניה השונים והמשתנים של התרבות המקומית. משתדלת לשלב בטיולים טעימה מיוגה ומדיטציה.

תוכנית הטיול:

יום 1  – 12.8.2024

לאחר הנחיתה ניפגש עם המדריך המקומי שלנו ונתחיל את הטיול הקסום שלנו בבולגריה. עצירה ראשונה בעיירה סאמוקוב השוכנת בין הרי הרילה על גדול נהר איסקר, נסייר בה ונעשה בה את ארוחת הצהרים .
משם נמשיך לעיירה בורובץ', עיירת סקי גבוהה למרגלות פסגת מוסולה, נשקיף על מדרונות הרי רילה על נופים אלפיניים של עצי אורן ונמשיך בנסיעה אל העיירה ספרבה באניה, שם נלון.

לילה ב – 103 Degrees Hotel & Spa **או דומה

בולגריה-2

יום 2  –  יום 2 13.8.2024

אנו מתעוררות הבוקר ב- Sapareva Banya עיירת ספא ציורית למרגלות הרי הרילה המציעה סצנת בריאות ואינספור חוויות – מסלולי טבע, שבילי הליכה בין יערות עבותים, כרי דשא ונחלים, מעיינות חמים בעלי תכונות בריאותיות, קצב חיים רגוע.
את היום אנו נקדיש לאחד ממסלולי הטבע הפופולאריים והיפים – "שבעת האגמים", העובר בין שבעה אגמים יפיפיים ומרשימים בהרי הרילה, רכס הרים אלפיני משובץ אגמי תכלת קטנטנים בלב הבלקן. חגיגה של טבע ונופים בתוליים. המסלול עובר בנקודות תצפית מרהיבות, על האגמים ועל הרכס. המסלול בעיקרו לא מתיש במיוחד אך ארוך. הטיול עצמו יכול לקחת 5-6 שעות, בהליכה מתונה המתאימה לקצב של הקבוצה. (העליה למסלול באמצעות רכבל). מי שלא תרצה לצאת למסלול הטיול תוכל להתפנק לה במלון הספא הנהדר, ליהנות מטיפולים ייחודיים שהמלון מציע ומזמן אישי של שקט ורוגע.


לילה ב – 10 Degrees Hotel & Spa **או דומה

בולגריה-3

יום 3  – 14.8.2024

הבוקר נעזוב את המלון המפנק ונצא לטייל בשמורת הרי פירין, רכס ההרים גבוה ואתר מורשת לאומי המאגד בתוכו פנינות טבע רבות ואותנטיות. זו הזדמנות נדירה להנות מטבע אינסופי הכולל יערות, חורשות, אגמים ומעיינות, ומגוון רב של בעלי חיים ועופות.
נבקר במנזר הרילה, יצירת המופת המבודדת, הנחשבת לאתר מורשת עולמית של אונסק"ו ויצירת אמנות מתקופת ימי הביניים של בולגריה. האתר הייחודי כאילו לקוח מעולם אגדות מיוער וצבעוני, ולוקח את מבקריו למסע בהיסטוריה העשירה של המדינה הבלקנית. את הלילה נעשה בעיירה בנסקו Bansko.


לילה ב – Premier Luxury Mountain Resort ** או דומה

יום 4  –  15.8.2024

מתעוררות ליום חדש בעיירת הסקי בנסקו, הנמצאת בגובה 925 מטרים, על המורדות הצפוניים של הרי פירין. בתי העירה עשויים עץ מגולף וטבעי, גגות הרעפים האדומים והקלאסיים מעטרים כל פינה והרחוב כולו צבוע בצבעים חמימים וחומים. העיירה ניצבת סמוך לפסגות המושלגות והמרשימות של הרי בולגריה, מה שמוסיף לכל החוויה נוף מקסים ואירופאי במיוחד .
את היום נקדיש לטיול בין מספר כפרים עתיקים השומרים על מסורות ישנות. האזור כולו מוקף טבע פראי ובתולי, שנדמה כי יד אדם לא נגעה בו. נבקר בבקתה משפחתית ובשוק מקומי . משם נצא לנסיעה לעיר ולינגרד בירת הספא של הבלקן.


לילה ב- Park Hotel and SPA Vella Hills **או דומה

בולגריה-1

יום 5  – 16.8.2024

את היום החמישי נקדיש לטיולים באזור וולינגראד, עיירה הטובלת בנוף פנורמי של טבע אירופאי, באזור בו האוויר צח והלב נפתח .
זה יום שאותו נקדיש לטיולים קצרים בסביבה ובאגם באטאק (במידת האפשרות נעשה פיקניק על שפת האגם) ולזמן אישי לספא ומרגוע. העיירה היחודית ידועה במעיינות המרפא, המים בטמפרטורה הנעה בין 28° ל- 91° ומתאימים להרפיה, להתאוששות ולשיקום.

לילה ב- Park Hotel and SPA Vella Hills **או דומה

בולגריה-4

יום 6 – 17.8.2024

הבוקר ניפרד מההרים ומנופי הטבע העוצמתי, ונשים פעמינו לסופיה הבירה. בדרך נעשה עצירה לביקור במפעל אריגת שטיחים מקומי. בהגיענו לסופיה נגלה עיר שממזגת בין ישן וחדש. סופיה כיום היא עיר צעירה ומודרנית, חיה ותוססת מלאה בבתי קפה, בארים, ומסעדות. נעשה סיור במרכז ההיסטורי של העיר סופיה, נספר את סיפורה של הקהילה היהודית בעיר ובמידת האפשר נבקר בבית הכנסת. ניתן זמן חופשי לקניות ושיטוט עצמאי ברחובות עיר הבירה ונתכונן לנסיעה לשדה התעופה.

טיסתנו יוצאת במוצ"ש בלילה בשעה 00:20 )נחשב כבר יום 18.8. (הגעה לפנות בוקר של יום ראשון ) שעה 02:50

עלות הטיול:

2,100 €

למשתתפת בחדר

תוספת לחדר ליחיד: €250

הערות כלליות:

ארוחות: על בסיס חצי פנסיון.
טיולים מודרכים: בליווי מדריך מקומי, בליווי 24/7 מדריכה ישראלית + כניסה לכל האתרים המצוינים בתוכנית.
תוכנית הטיול עשויה להשתנות בנקודות העניין ובסדר הימים ע"פ מגבלות מקום האירוח והחברה המארגנת

הסעה: רכב תיירים מותאם לגודל הקבוצה ממוזג ונוח.

אפשרויות תשלום: 

עם ההרשמה לצורך שמירת מקום– תשלום של 1,000 ש"ח .
עם סגירת מינימום משתתפות לקבוצה – יתרת התשלומים בחלוקה עד 3 תשלומים .
(מזומן, כ. אשראי בחלוקה עד 3 תשלומים , פייבוקס) .
בהעברה בנקאית: אירה כהן / בנק פועלים / סניף 637 / חשבון 192488 או 3 תשלומים
בכ.אשראי בתוספת עמלת סליקה 1.4% .
בחלוקה לתשלומים באשראי – תחול תוספת הפרשי שער מטבע .

מדיניות ביטולים:

• ביטול מ- 45 ימי עבודה (עד 20.6.2024) לפני יציאה לטיול, תשלם המשתתפת סך של 500 ₪.
• ביטול מתאריך 21.6.2024 ועד 21.7.2024 תשלם המשתתפת 30% מעלות הטיול.
• ביטול מתאריך 22.7.2024 ועד 31.7.2024 תשלם המשתתפת 80% מעלות הטיול.
• ביטול מתאריך 1.8.2024 ועד מועד היציאה – דמי ביטול מלאים ללא החזר.
• ביטול הטיול כתוצאה מאירועים לא צפויים ושלא תלויים בארגון הטיול כגון: פגעי טבע, מלחמה, מגיפה – יוחזר תשלום למעט מקדמות (אם ישולמו מראש ולא יוחזרו. כל תשלום שיוחזר למארגנת– יוחזר למטיילת) + 400 ₪ דמי טיפול וארגון .
• מרכיב עלות הטיסה – מדיניות הביטול בהתאם למדיניות חברת התעופה.

לא כולל:
• משקאות והוצאות אישיות.
• בביטוח אישי וביטוח מטען.
• תשר לצוות ההדרכה והנהג (נהוג כ- 30 € למטיילת)

כללי:

• יש להבהיר להדגיש ולציין שכל מחדל הקשור בחברת תעופה כלשהי אינו מהווה עילה לתביעה כנגד אירה כהן – "טיוליידי" יוזמת ומארגנת הטיול, והאחריות כולה תהיה על חברת התעופה וכי אירה כהן פטורה מכל פיצוי בגין שינוי/מחדל כזה. עם זאת מארגנת הטיול, אירה כהן, תעשה כל שביכולתה כדי לתת מענה או פתרון לשינויים שיצוצו בשטח, מתוך אחריות ורצון להוציא לפועל את התוכנית על הצד הטוב ביותר .
• כשבוע לפני מועד הטיול תיערך פגישת היכרות והכנה לטיול.
• באחריות כל מטיילת נושא הביטוח האישי ע"פ הצרכים שלה.
• התוכנית כפופה לשינויים בלוח הזמנים בהתאם לתנאי השטח, מזג האוויר וכד'.

  לצד התוכנית המפורטת הרצ"ב – מצורף הסכם התקשרות, יש לקרוא אותו היטב לחתום עליו .

הטיול הבא שלך מתחיל עכשיו! צרי איתי קשר – 050-6968481

דילוג לתוכן